جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۰۸
کد خبر: ۱۴۰۴۲۹
|
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۷

تقدیر از هنرمندان نمایشگاه هنرهای تجسمی «گربه ایرانی» در فرهنگسرای فردوس

گردهمایی و مراسم تقدیر از هنرمندان شرکت‌کننده در نمایشگاه هنرهای تجسمی «گربه ایرانی» در فرهنگسرای فردوس برگزار می‌شود.

تقدیر از هنرمندان نمایشگاه هنرهای تجسمی «گربه ایرانی» در فرهنگسرای فردوسبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ به همت گالری هفتا، گردهمایی و مراسم تقدیر از هنرمندان شرکت‌کننده در نمایشگاه هنرهای تجسمی «گربه ایرانی» با حضور استادان نورین معتمد و بهداد نجفی، روز پنجشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۶، در سالن آمفی‌تئاتر فرهنگسرای فردوس برگزار خواهد شد.

در گردهمایی هنرمندان هنرهای تجسمی نمایشگاه «گربه ایرانی»، استاد نورین معتمد و استاد بهداد نجفی حضور خواهند داشت و در خصوص اهمیت هنر در انتقال فرهنگ و هویت ملی سخنرانی می‌کنند.

همچنین در این مراسم، از هنرمندانی که با الهام از زیبایی و ویژگی‌های گربه ایرانی، این سرمایه‌ی معنوی طبیعت و جغرافیای کشورمان ایران را در آثار خلاقانه و تأثیرگذار خود به تصویر کشیده‌اند، با اهدای لوح تقدیر خواهد شد و به آثار برجسته، جوایزی اهدا خواهد شد.

در نمایشگاه «گربه ایرانی» که به همت گالری هفتا و نمایشگاه‌گردانی لیلا شاهنجرینی و با هدف معرفی زیبایی‌ها و ویژگی‌های منحصر به فرد گربه ایرانی به عنوان یکی از نمادهای فرهنگی و هنری کشورمان در گالری برج میلاد برگزار خواهد شد، آثار ۱۸۵ هنرمند رشته‌های مختلف هنرهای تجسمی در رشته‌های نقاشی، تصویرسازی، عکاسی، مجسمه‌سازی و حجم به نمایش گذاشته خواهد شد.

نمایشگاه «گربه ایرانی» روز پنجشنبه، ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ از ساعت ۱۸ تا ۲۱ در گالری هفتا- برج میلاد افتتاح می‌شود و روز جمعه ۱۹ مرداد از ساعت ۱۰ تا ۲۱ برای بازدید عموم در خدمت شهروندان و اهالی فرهنگ و هنر خواهد بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر از رویدادهای فرهنگی هنری فرهنگسرای فردوس با شماره تلفن 44058900 تماس بگیرید.

نظر شما